بازدید فرماندار یزد از شرکت تعاونی همیاری دهیاریهای یزد


 یزدفردا  ، در این بازدید که با حضور عزیزالله سیفی فرماندار صورت گرفت ، فرماندار از نزدیک با اقدامات انجام گرفته توسط شرکت تعاونی همیاری دهیاریها آشنا شد.


به گزارش واحد دریافت خبریزدفردا عزیزالله سیفی به بیان نقش شرکت های تعاونی همیاری دهیاریها را در هماهنگی و کمک به بهسازی و ساماندهی روستاها را مهم و ارزشمند دانست و گفت:شرکت تعاونی همیاری دهیاریها مرکز پشتیبانی دهیاریها هستند که باید با استفاده از نیروهای مجرب و ارزشمند و برنامه ریزهای دقیق و مناسب بستر مناسب خدمت رسانی به روستاها و قشر زحمتکش و عزیز روستایی را فراهم آروند.


فرماندار اقدامات صورت گرفته توسط شرکت تعاونی را خوب و مناسب دانست و خاطرنشان کرد که انشاءاله مجموعه شرکت با تمام توان بتواند در جهت اقدامات زیربنایی مناسب را در جهت آبادانی و توسعه هر چه بیشتر روستاها گام بردارد.


در ادامه این بازید شایق مدیرعامل شرکت تعاونی همیاری دهیاریها استان به گزارش عملکرد 5 ماهه شرکت پرداخت. وی تعداد پروژه های انجام گرفته را 22 پروژه بیان کرد و تصریح کرد که این اقدامات انجام گرفته تا کنون مبلغی بیش از 8 میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است.


شایق همچنین گفت: با توجه به توان وظرفیت بالای روستاها بخش مرکزی باید اعتبارات بیشتری به این منطقه اختصاص داده شود تا هر روز شاهد توسعه و آبادانی روستاها باشیم.


درپایان عزیزالله سیفی با اشاره به این نکته که خدمت رساني به قشر زحمتكش روستايي نعمت و داراي پاداش بزرگ از جانب خداوند است از کلیه مجموعه شرکت تعاونی که تمام تلاش خود را در این راه انجام داده اند تقدیر و تشکر کرد و از دهیاریهای بخش مرکزی خواست همکاری و تعامل خود را با شرکت تعاونی بیفزایند، همچنین درخصوص مشکلات مطرح شده قول مساعد داد.

روابط عمومی فرمانداری



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا